Ojojoj

Haha fyfan vad taggad min lilla pålle var idag alltså... Helt galet pigg och busig. Ändrar mig föressten om inlägget igår, för idag använde han sina super språng iaf :)
Resultaten blev iaf såhär:
LD - 8 fel . Han var så jäkla taggad, så han stack mer eller mindre efter första språnget, hann inte se tvåan och slank förbi. Sen petade han ett titthinder som var placerad ur en taskig sväng så vi tappade rythmen där. Men resten hoppade han bra, det var tom. en mur med och han har aldrig hoppat det förr. Men han tvekade inte ens:D

Men efter den här rundan som inte gick klockrent direkt så blev det 90 cm och inte 100 cm som planerat.
LC- 12 fel. Han var ennu hetare nu, och rusade på hindren. Jag fick lägga honom ruskigt stort på två oxrar, för annars hade vi kraschat helt seriöst - så pigg var han :o Och sen petade han samma titthinder också av samma anledning.

Men jag är jätte nöjd över honom eftersom att han hoppade allt! För han var på ett jäkla humör idag, super het - tittig på allt annat runtomkring och jävulskt busig .. Men med träning så :)

Fick även massor med beröm om honom, att han hoppar super fint och att han kommer kunna hoppa höga klasser osv :D Super roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0