Världens finaste älskling <3

Jag har nog världens snällaste ponny, att han hoppade på de där två oxrarna är helt sjukt. Hur många hästar som helst hade känt att det inte skulle gå och stannat - vilket inte är fel för de kan gå illa. Men min älskade lilla toto, han hoppar hur vi än kommer! Han försökte verkligen, fy fan så han tog i alltså. Skulle velat haft det på film så man kunde se hur stort vi kom av.

Usch, jag känner mig så dum som la han så stort! Men helt ärligt så hade jag inget val, jag hade i princip ingen kontakt med honom eftersom att han var så jävla het. Jag hade kunnat vänta så att han hade fått trampat om, men i den farten som han hade skulle jag nog tro att han istället hade kraschat ..

Men iaf, han är världens finaste, min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0